هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
چهارشنبه 9 دی 1394  10:53 AM
رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان مطرح کرد: انتقاد از نوع برخورد با تیم تنیس روی میز بانوان / رفتاری در شأن باشگاه سپاهان داشته باشید

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با ابراز گلایه شدید از مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: رفتار و واکنش مدیران باشگاه سپاهان در قبال تیم تنیس روی میز بانوان، در شأن باشگاه بزرگی مانند سپاهان نیست.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ابتدا به فعالیت تیم تنیس روی میز بانوان استان اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز اشاره‌ کرده و افزود: طی چند سال اخیر و با توجه به ظرفیتی که تنیس روی میز اصفهان در بخش بانوان داشت، تعاملات و رایزنی‌هایی را با باشگاه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها برای حمایت از این تیم صورت دادیم.

وی افزود: در مقطعی باشگاه فولاد ماهان حمایت از این تیم را بر عهده گرفت که با مدیریت خوب آقای ساکت دوران خوبی را این تیم سپری کرد؛ در این دوره هرچند که مبلغ زیادی پرداخت نشد اما رفتارهای حرفه‌ای موجب شد تا شأن بازیکنان و کادر فنی تیم حفظ شود که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم فعالیت این باشگاه دوباره از سر گرفته شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تأکید کرد: سپس پس از تأسیس باشگاه نیک‌اندیش، تیم اصفهان با این نام در لیگ برتر شرکت و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

وی با اشاره به تصمیم هیئت، برای مهیا ساختن تیم بانوان به‌منظور شرکت در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز یادآور شد: با توجه به ارتباط و رایزنی‌های صورت گرفته با لطفی، مسئول امور ورزش شرکت فولاد مبارکه، وی برای کمک به این تیم اعلام آمادگی کرد؛ البته کمک‌های وی به هیئت صرفاً مالی نبوده و وی که مشاور ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز هستند، کمک‌های مدیریتی و فکری به هیئت داشته‌اند که جای تقدیر دارد.


تکابی تصریح کرد: با توجه به کمک انجام‌ شده، هیئت پیشنهاد کرد تیم بانوان اصفهان با نام فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر شرکت کند و پس از موافقت صورت گرفته، معرفی‌نامه تیم صادر شد و این تیم در دور رفت موفق شد عنوان قهرمانی را با اقتدار به خود اختصاص بدهد.

**باقریان جواب تلفن من را نداد

این مقام مسئول با انتقاد شدید از نحوه برخورد مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد: در روزهای گذشته باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای تند و توهین‌آمیز، موجب دل‌شکستگی مجموعه تنیس روی میز اصفهان، بازیکنان و کادر فنی این تیم شد و از باقریان باسابقه مدیریتی چندین ساله در حوزه ورزش، چنین رفتاری دور از انتظار بود و ناراحتی خود را از رفتار برخورد صورت گرفته به مدیران مجتمع فولاد منتقل می‌کنم.

تکابی با بیان اینکه نامه کتبی مدیرعامل باشگاه سپاهان تحقیرآمیز بود یادآور شد: در این مدت بارها با باقریان تماس گرفتم اما وی حتی حاضر به جواب دادن تلفن من هم نشد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: به‌طور حتم تیم بانوان استان اصفهان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان، با نام دیگری حضور خواهد یافت و در صورتی ‌که باشگاه سپاهان امکان تأمین بودجه برای این تیم را ندارد، حاضر هستیم پول پرداخت‌شده را برگشت بدهیم.

وی اذعان داشت: رفتار یک مدیر باید بر مبنای احترام باشد و مسئولان سپاهان نیز باید بداند که صندلی مدیریت و این پست و مقام‌ها زودگذر هستند و آنچه بر جای خواهد ماند، رفتار و عملکرد مدیران خواهد بود .



**بدون بودجه مدیریت کردیم

این مسئول ورزشی با انتقاد از رویکرد باشگاه‌ها در قبال سرمایه‌گذاری در رشته‌های ورزشی نیز گفت: هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، طی مدت سه سال گذشته عملکرد ممتازی داشته است و بستر را برای پیشرفت فراهم کرده اما باشگاه‌ها مطالعه لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه رشته‌های منهای فوتبال را ندارند.

وی در پاسخ به این سؤال که هیئت تنیس روی میز استان اصفهان چه برنامه‌ای برای تأمین هزینه حضور تیم بانوان در لیگ برتر دارد، تأکید کرد: در مدت مسئولیتم در هیئت،‌ با کمترین بودجه از سوی اداره ورزش و جوانان و بدون کمک فدراسیون، به بهترین نحو امور هیئت را پیش بردیم و از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.